Uit België in Frankrijk!

7 april 2014 - Rocroi, Frankrijk

Precies een week heb ik er over gedaan om België te doorkruisen. Nu zit ik net over de grens. Heb net wat foto's van onderweg geplaatst. Op 2 er van zie je Rob op de rug. Ik loop nu al weer 2 dagen alleen. De route is werkelijk schitterend. Dat kan je op de foto's eigenlijk niet zien. Het is heel avontuurlijk zo door die bergen. Wel afzien ook hoor. Ik heb vandaag een mooie kamer met ontbijt voor 30 euries. Dik tevreden. Onderweg kom ik heel veel mensen tegen die me aanspreken. Ze zien de schelp en willen dan van alles weten. Of ze hebben een vriend, familielid of kennis die de route heeft gelopen. Men is erg vriendelijk. Zo ook de dame van deze kamer. Ze stopt gratis en voor niks mijn kleren in de wasmachine. Daar zijn ze wel aan toe. Ik was ze steeds in de wastafel als ik ergens overnacht, maar dat is van een heel andere orde dan de wasmachine! Vandaag kwamen mijn blaren onder de Compeed pleisters uit... Die dingen heb ik dus maar weg gegooid. Heb ze nu open geknipt en afgeplakt. Hopelijk werkt dat beter. Ondanks de blaren heerlijk gelopen. Morgen mijn poste restante ophalen in Rocroi. Dat is mijn route tot Vezelay dus dan kan ik weer verder. Tot de volgende keer allemaal en bedankt voor jullie leuke reacties!!!

1. Anneke Ketel:
    7 april 2014
    Heerlijk dat je geniet van het lopen. Knap van je, dat je tijd neemt ook de administratie van verhalen en foto's bij te houden! We leven mee.
  2. Janneke:
    7 april 2014
    Goh meid, wat een blaren! Zal wel heel pijnlijk zijn. Hopelijk geneest het snel.
    Gelukkig weerhoudt het je er niet van om te genieten van alles wat je meemaakt. Mooi dat de mensen zo hartelijk zijn.
  3. Rolanda:
    7 april 2014
    Wat ben je toch dapper !!
    Heb echt respect voor je doorzettings vermogen ondanks je blaren loop je stug door .
  4. Josje Groot-v.d. Brandt:
    7 april 2014
    Hoi Annelies, wat goed dat je al in Frankrijk bent. Was dit ook zo gepland of lig je voor op schema? Maar wat een mega blaren ongelooflijk dat je dan nog lekker kan lopen. Leuk dat je zo geniet, en dat je zoveel mensen ontmoet. Hoop voor je dat je blaren snel genezen. Succes weer!!
  5. Louise:
    7 april 2014
    Prachtige foto,s...behalve die van je voeten dan!Wat een joekels van blaren zeg.Een hele mooie tijd in Frankrijk gewenst!!!
  6. Wil metske:
    Lieve liesje
    wat heb je al ver gelopen zeg. Hopelijk ook een beetje mooi weer. Van die nlaren kun je haast een pannetje soep koken. Hopelijk zijn ze niet zo pijnlijk als ze er uitzien. Neem ook je rust he meid.
    kus van de mams
  7. WimEnHeleen:
    Hoi Annelies,

Super stoer, en al in Frankrijk!
    We volgen je op gepaste afstand.
    Wij vroegen ons nog af of je nog aan rustdagen deed :-)
    Geniet ervan, groeten van Wim en Heleen.
  8. Marijke:
    7 april 2014
    Je dwingt (weer) respect af! Ga zo door!
  9. Jo Cortenraad:
    7 april 2014
    Annelies, je zou toch een miniwasser meenemen?
    Na de blaren komt een nieuwe laag. Hou moed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  10. Marja:
    7 april 2014
    jeetje meis wat een joekels van blaren!!! je klinkt heel opgewekt.
    het was best leuk denk ik om even een poosje met iemand op te lopen.
    zet hem op hè, we denken aan je!! xxxx
  11. Margreet:
    8 april 2014
    hoi Annelies, wat leuk om je zo te volgen & wat een enorme afstand heb je al afgelegd! Geniet van al het moois en de mensen die je ontmoet en de stilte om je heen... Margreet
  12. Hendrikjan en caroline:
    8 april 2014
    He ga je nu een beetje rustig aandoen? Als je bij m'n zus wil slapen in mei die woont bij Vezelay NIET in Santiago !
    Gelukkig heeft Bert die kar zo gemaakt dat ie 1 keer per week een lekke band krijgt....
    Zet 'm op en denk aan je voeten.
  13. Elianne:
    8 april 2014
    Blij weer wat te lezen, ben trots en wens je de komende dagen weer veel succes, wijsheid, mooi weer en plezier toe.
    Liefs en een dikke knuffel
  14. Inge Scheepstra:
    8 april 2014
    Tu parles français déja ? Comment ça ? Salut et succès à ta voyage en France, Inge Scheepstra
  15. Inge van den Berge:
    8 april 2014
    Hoi Annelies. Echt ontzettend leuk en interessant om je op deze manier te volgen. Ook de foto's zijn erg indrukwekkend, maar jeetje wat een blaren en nog doorlopen, dapper hoor!! Ook mooi te horen dat je ondertussen Frankrijk gepasseerd bent, je hebt er kortom al een hele afstand op zitten! Hopelijk Annelies heb je het weer een beetje mee! Heel veel plezier en succes nog en tot de volgende keer!
  16. Aartje:
    8 april 2014
    ik krijg spontaan zere voeten als ik die blaren van je zie. Daar is mijn likdoorn een spelden prikje bij pfff. Dapper hoor .Gezellig om de verhalen te lezen maar zoals je al zei ....op de foto kun je niet echt zien hoe mooi het daar is .Fijn dat je geniet en wij wensen je nog vele mooie loopdagen toe
  17. Adrie dorst:
    8 april 2014
    Wauw, wat ben je al ver! Ik doe het je niet na, super joh. Ik vind je wel zielig, met die enorme blaren, hopelijk gaat het snel over en komt er eelt. En denk erom, ook genoeg drinken he!!!!