Annelies in Burgos

8 juni 2014 - Burgos, Spanje

Vandaag aangekomen in Burgos na 11 km lopen over asfalt in industriële zone. De stad is het waard! Een geweldig mooie kathedraal. Leuke oude binnenstad. Morgenochtend kan ik hier om half 9 mijn post ophalen. Ik slaap vandaag eens niet in een pelgrimskot, maar in een hotel. Ik heb 2 dagen in compleet andere groepen gelopen en ben vandaag de Belgische pelgrim weer tegen gekomen. Het weer is top. De sfeer is goed, het eten lekker, kortom ik heb geen klagen. Morgen ga ik aan de Meseta beginnen. Een lang, vlak, saai en meestal erg heet stuk tussen Burgos en Leon. Het klimmen is dan even over voor een dag of 8. Al het gewicht dat ik in Frankrijk verloren ben eet ik er hier weer aan. IJs, churros, tapas, paella enz. Als ik in de spiegel kijk herken ik mezelf amper, grijs en droog haar door de zon. Wenkbrauwen als borstels, overal blauwe plekken want ik stoot me steeds tegen van alles als ik midden in de nacht tussen al die stapelbedden door op zoek moet naar de wc. Toch ben ik het nog niet zat. En we gaan nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange niet...

1. Rene Rijke:
    8 juni 2014
    Wel volhouden hoor, want het eind komt toch in zicht Annelies. Hier is het Pinksteren en ook nog mooi weer, wij genieten van jou mooie verhalen toffe. René
  2. Adrie dorst:
    8 juni 2014
    Zet hem op hoor grijze dakduif. Het einddoel komt steeds meer in zicht. Je bent een topper!!!!!!!!!!!!
  3. Aartje:
    8 juni 2014
    oeps als jij jezelf al bijna niet meer herkend hoe moet Bert je dan weer herkennen, Ha met een bord met de tekst Hallo ik ben Annelies !!! Maar geef niks in Olst heb je wel goeie kappers die het weer heel mooi gaan maken. Zet hem op de laatste weken.! Groetjes uit Gorssel
  4. Willie en Jan-Willem:
    8 juni 2014
    Het gaat goed ,het steeds beter, al weer een kilometer.Zoals we in het blog lezen zullen de laatste loodjes ook wel gaan. VEEL SUCCES!!!!!!! Groeten.
  5. Josje Groot-v.d. Brandt:
    8 juni 2014
    Nog even te gaan het einddoel is in zicht. Topprestatie!!
    Succes nog. Groetjes uit een zonnig Almere
  6. Harriët:
    8 juni 2014
    Haha leuk dat je zo'n lol erin houd, een mooie levenslange herinnering voor straks nu al in the pocket.
    Knuffel vanuit Diepenveen
  7. Frits:
    8 juni 2014
    Vandaag de tijd genomen om jullie verhalen te lezen en foto's te bekijken. Wat een onderneming! Geweldig om mee te maken lijkt me. Heel veel sterkte met het vervolg. Geniet nog even van het "andere leven". Nadenken over worden wie je bent? Gods zegen toegewenst op deze mooie Pinksterdag.
    Groetjes van Frits en Francien
  8. Elianne:
    9 juni 2014
    Succes maar weer en geniet van wat de dag brengt !! Liefs van allen uit herpen
  9. Janneke:
    9 juni 2014
    Wat houd je de moed er goed in! Lopen bij +- 30 graden lijkt me geen sinecure. Mooi dat je jezelf zo af en toe een verwendagje gunt. Doe daar nog een schepje bovenop straks: kapper en schoonheidsspecialiste. Heb je best verdiend! En je zult je daarna als herboren voelen. Misschien samen met Bert straks een dagje Spa?
  10. Wil metske:
    11 juni 2014
    Wij hebben eerbied voor jouw grijze haren, ze bekronen jouw lieve gezicht. Ze verzachten de sporen der jaren, na een leven van werken en plicht. Maar nu effe geen werj, maar genieten. Petje af voor jou. We hopen dat je snel jouw lieve bert gaat zien.dikke kus van de paps en de mams.
  11. WimEnHeleen:
    13 juni 2014
    Wat heb je een idioot eind gelopen! We zijn straks heel benieuwd naar je verhalen. Succes met de resterende kilometers. Het einddoel komt in zicht. En ach, grijs is beter dan oranje.....;) groetjes Wim en Heleen