En nog 1 (Bert)

7 juni 2014 - Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk

07 juni
Vandaag weer vroeg op pad en halverwege de ochtend een regenbui. Daarna stralend mooi weer. Zo warm dat ik aan het einde van de middag een beetje onwel werd. Gelukkig was ik inmiddels op de plaats van bestemming. Orléans mooie stad met een schitterende kerk. Onderweg nog twee andere pelgrims ontmoet. Stukje mee op gefietst dat helpt wel als je met meerdere bent, je fietst gemakkelijk door. Ze moesten stoppen voor het eten, had ik net gedaan. Was wel een beetje blij want ze fietsten behoorlijk door. Later kwam ik ze weer tegen in Orléans. Wel leuk om elkaar ff te spreken dan. Morgen langs de Loire richting Tours wordt vast een mooie tocht.

1. Lies:
    7 juni 2014
    Onwel?!?!?! Kijk je wel uit?
  2. Elianne:
    7 juni 2014
    Trots op jou maar wel n beetje indammen jij!! Onwel! Rustig aan hoor! Veel liefs uit Herpen
  3. Henk & Ellen:
    7 juni 2014
    Tja, dat valt niet mee Bert, én in het Frans én door Parijs én nog eens een soort hittegolf erachteraan. Vandaag hier ook 32 graden en morgen nog iets warmer.
    Gelukkig wordt het bij jou iets koeler maar wel onweersachtig. Veel plezier gewenst met de volgende etappe!
    Henk & Ellen
  4. Adrie dorst:
    7 juni 2014
    Veel blijven drinken Bert, en nee geen Bier.
  5. Marja:
    7 juni 2014
    hee Bert, zet hem op he? maar wel voorzichtig zijn en heel veel drinken.
  6. Henk:
    7 juni 2014
    Helemaal met Marja eens. Wel genoeg drinken hé. En dan niet wat die rare Fransen drinken, maar gewoon water.
  7. Janneke:
    8 juni 2014
    Ja ja, iedereen jubelt over het 'prachtige zomerweer', terwijl je het ondertussen bij deze temperaturen aflegt. Rustig aan doen en idd veel drinken! En tringtring??? Gewoon tringtring! In iedere taal begrijpelijk...
    Veel plezier langs de Loire!
  8. Nanda:
    8 juni 2014
    Gooooo Bert! Man, wat schrijf jij hilarisch. Hou vol, gewoon doortrappen. En Annelies nog ff doorstappen, hihi. A Dieu! A Dios! Of eh... so long as they say here in southern USA.
  9. Josje Groot-v.d. Brandt:
    8 juni 2014
    Hoi, inderdaad zet hem en blijf wel goed luisteren naar je lichaam, dus op tijd rust en drinken. Veel plezier langs de Loire.
  10. Willie en Jan-Willem:
    8 juni 2014
    Bert hou de wielen op de weg.Veel succes en vele veilige kilometers.Groeten!!!!!.
  11. Frits:
    8 juni 2014
    Vandaag de tijd genomen om jullie verhalen te lezen en foto's te bekijken. Wat een onderneming! Geweldig om mee te maken lijkt me. Heel veel sterkte met het vervolg. Geniet nog even van het "andere leven". Nadenken over worden wie je bent? Gods zegen toegewenst op deze mooie Pinksterdag.
    Groetjes van Frits en Francien
  12. Inge van den Berge:
    Hoi Bert!
    Tot nu toe heb je niet veel geluk! Eerst vallen, dan verdwalen en dan ook nog eens een gevoel van onwel worden!? Wel voorzichtig doen, en veel drinken! Ook voor jou is het natuurlijk een hele onderneming! Ik wens je veel succes verder, mooi weer en natuurlijk nog veel veilige kilometers!!! Groetjes, Inge.