Daar ben ik weer

16 april 2014 - Savières, Frankrijk

Tjongejonge wat is het mooi hier. Ik kan iedereen aanraden deze tocht te gaan maken. Het is echt schitterend en ik geniet enorm. Geen last meer van de blaren. Met tape er op kan je er gewoon op lopen. Goed te doen. Ik heb inmiddels overnacht in een pastorie met 3 pastoors ( of is het pastoren?) in een oud kasteel (zie de foto's) wat nu een retraite oord is en bij particulieren thuis. Zo ook nu, ik ben nu bij Madame Noble in Sauvieres. Vanaf hier is het nog maar 16 km naar Troyes, morgen niet zo ver lopen dus zodat ik de hele middag heb om Troyes te bekijken. Ik heb nu ongeveer 400 km gehad, als je t zo bekijkt dan ga ik dus helemaal niet zo hard als jullie denken. Maar in dit tempo ga ik t wel redden denk ik. Klopt Marcel van die walnoten. Ik zie er reuzeveel! Ik slaap vannacht in een kamer waar ook het plafond is behangen met bloemetjes behang. Ziet er zo maf uit. Het weer is hier nog steeds top. Ik hoorde vanmorgen dat het misschien vrijdag gaat regenen. Jammer! Ik heb eer gisteren helaas op een rust plaats mijn jas laten liggen, moest dus hier een nieuwe kopen. Kon zo snel niet slagen, heb dus maar een fleece trui gekocht. In de ochtend heb je die nog wel nodig, maar als je even loopt kan ie al snel uit. Mijn armen worden al aardig bruin. Mijn gezicht natuurlijk ook, mijn voorhoofd vervelt zelfs al. Heb zojuist met het thuisfront zitten Whatsappen dus ik ben weer helemaal happy. Dag allemaal tot de volgende keer en bedankt voor jullie lieve reacties.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Rene Rijke:
    16 april 2014
    Bij de volgende post adres krijg je envelop met alles over blaren en wat je er mee moet doen. Wij wensen jou de komende tijd Gods zegen toe, dat hij steeds naast je staat en dat hij je lijdt naar het einde van je tocht.
  2. Janneke:
    16 april 2014
    Wat goed dat je iedere keer een slaapplek vindt. Kost dat veel moeite of gaat het steeds heel spontaan? En het eten, ga je steeds naar restaurants of nodigen mensen je wel uit om bij hen thuis te komen. Ik hoop dat het je niet al te veel kopzorgen oplevert.
    Ook fijn dat je er eens een korte dag tussen hebt en wat kunt rondkijken in een stad. Geniet er van!
  3. Marijke:
    16 april 2014
    Wij genieten volop mee van jou avontuur!
    Fijn dat het goed gaat.
    Marijke
  4. Henk & Ellen:
    Hi Annelies,
    In mijn beleving ga je al heel snel, al bijna in Troyes! Werkelijk een prachtig stadje, om van te genieten.
  5. Caroline:
    16 april 2014
    Zo, ik vind het een behoorlijk eind hoor 400 km. Fijn dat je geen last meer hebt van de blaren. Leuk weer wat van je te horen. GAaf je tocht. Succes slaap lekker. liefs Caroline
  6. Henk & Ellen:
    17 april 2014
    Geniet ervan vanmiddag Annelies. We schatten zo in, gelet op tijd en afstand, dat we elkaar waarschijnlijk niet zullen treffen. Maar het vinden van slaapgelegenheid lijkt hoe dan ook geen probleem te zijn. Afgezien van wat kleine buitjes in en na het weekend lijkt het weer en in ieder geval de temperatuur goed te blijven. Succes met de volgende etappes.
  7. Elianne:
    18 april 2014
    Lieve Lies,
    Wens je voor de komende dagen weer veel wandelplezier en geniet van de zoals jij aangeeft, mooie omgeving.

Liefs en een dikke knuffel.
  8. Jo Cortenraad:
    18 april 2014
    Ik ktijg de kriebels.
    Veel succes.
  9. Aartje:
    19 april 2014
    hoi Annelies. Fijn om te horen dat je weer lekker in je vel zit. Toch fijn he even contact met het thuisfront. Wij wensen je gezellige Paasloopdagen,Wij gaan wel een klein rondje fietsen Groetjes van Tim en Ge en mij natuurlijk
  10. Wanda:
    19 april 2014
    Hallo Annelies,

Leuk om je verhalen te lezen! Wij hebben de rustdag in Reims doorgebracht en eerlijk gezegd een beetje zonde van de tijd, gewoon een stad met veel mensen en winkels. De kathedraal nog eens bezocht alwaar een kinderkoor aan het oefenen was, dit was een kippenvel momentje!! Op onze trip hebben wij idd een paarse jas zien hangen, ik heb nog gekeken of ik een aanwijzing zag om te zien of het jouw jas was en ja hoor.......een sinaasappel zat er nog in maar volgens de dames was het geen merkkledingjas ( hihihi) dus kon ie niet van jou zijn en ws van iemand die op het land bezig was........jeetje wat suf zeg.
    Anja en ik hebben ook bij mevr Noble geslapen in het volledig behangen kamertje, ik las je verhaaltje al in het schrift.
    Wij zijn inmiddels weer thuis, superstoer dat jij de tocht in een keer gaat maken, fijne reis en leuk je ontmoet te hebben.
    Oja, avocado kun je ook nog eten onderweg
  11. Simone:
    21 april 2014
    Leuk om zo al je reisverhalen te lezen! Super hoor om zo je droom te verwezenlijken! Succes en geniet ervan.
    Simone Doeven